Marketing foreninger

Engager dig i din karriere via en forening
Styrk dit netværk og faglighed i en af de mange gode foreninger



Reklame for alvor

Nu har din organisation - eller en sag, du personligt føler noget for - chancen for at få en millionkampagne - Kvit og frit. Velgørenhedsorganisationer har sjældent midler til at agitere for deres sag i massemedierne. Reklame for Alvor er et frivilligt initiativ, der én gang om året samler hele den danske kommunikationsbranches ekspertise og stiller den til rådighed for et relevant budskab.

Gå til Reklame for alvor >>

Design Denmark / Danish Design Association

Design Denmark er resultatet af en fusion den 9. april 2014 mellem Danske Designere og Danish Design Association. Organisationen er Danmarks største, uafhængige interesse- branche- og designfaglige organisation, som tæller godt 800 medlemmer på tværs af designere, designvirksomheder, uddannelses- og kulturinstitutioner samt industrivirksomheder.

Gå til Design Denmark >>

Kommunikationsforeningen (DKF)

Kommunikationsforeningen (DKF) er for dig, der arbejder med kommunikation og ønsker at udvikle dig og gå forrest i en stadig professionalisering af kommunikationsfaget. Faglighed og netværk er omdrejningspunktet for vores aktiviteter. Vi tilbyder blandt andet kommunikationskurser, netværk og medlemsbladet Kommunikatøren

Gå til Kommunikationsforeningens hjemmeside >>

DAF (Dansk Annoncørforening)

Dansk Annoncørforening er en interesseorganisation for annoncører i Danmark. Foreningen stiftedes i 1947. Foreningen fokuserer alene på annoncørernes behov og varetager kun annoncørernes interesser.

Gå til Annoncørforeningens hjemmeside >>

Kreativitet & kommunikation

De kæmper for at skabe verdens bedste rammebetingelser for virksomheder, der arbejder med kreativitet, kommunikation og innovation i Danmark.

Gå til hjemmeside >>

Producentforeningen

Producentforeningen er branche- og arbejdsgiverorganisation for danske indholdsproducenter – det vil sige producenter af film, tv, reklamefilm og computerspil. Producentforeningen er både en brancheforening og en arbejdsgiverforening. Det betyder, at foreningen på den ene side søger politisk indflydelse og varetager medlemmernes interesser i forhold til diverse rettighedsorganisationer, offentlige institutioner, tv-stationer og reklamebureauer, som har indflydelse på produktionsvilkårene.

Gå til Producentforeningen >>

HVORDAN SCORER DU DIT MARKETING JOB?
Der er et helt afgørende kriterie, som du aldrig på underkende. I og med at konkurrence er så stor, så kommer der rigtig mange ansøgninger. Som ansættende leder er det ikke hverdagskost at ansætte nye folk, så derfor er denne proces spændende de få gange det sker at man skal have en ny medarbejder om bord. Derfor er der særlig spænding og fokus på de første kandidater, som sender en ansøgning og netop disse ansøgninger får særligt meget opmærksomhed.