Fingerspitz

Om Fingerspitz

Hos Fingerspitz* reklamebureau tror vi på, at al god kommunikation starter med at stille de rigtige spørgsmål. Værdiskabende kampagner og branding bygger altid på indsigt i markedet og målgruppen. Vi værner om det gode samarbejde, som er den lim, der får det hele til at hænge sammen. Det skal være reflekteret, meningsfyldt og F* godt skruet sammen.

BUREAUETS WEBSITE F

Gå til website

BUREAUETS FOKUSOMRÅDER

BUREAUETS KOMPETENCEPROFIL

BUREAUETS CASES:

Emballager – Storytelling som hyldevare

Emballager – Storytelling som hyl...

Kunde / Arrangør:

Branche / fagområde: Fødevarer

Produktionsår:

Bureau: Fingerspitz

Beskrivelse:
På et splitsekund skal emballagen fange forbrugerens opmærksomhed. Den skal skille sig ud på hyld...

LÆS MERE

Bureaufakta

  • Bureau grundlagt: 2002
  • Antal Ansatte: 24
  • Vejl. timepris: 1000 kr.
  • Fingerspitz
    Sverigesgade 5
    5000 Odense C
  • Bureautype Reklamebureau