Covid19 AR filter kampagne
Sunde Media
Covid19 AR filter kampagne

Hvordan hjælper man en ung målgruppe til at forstå alvoren af Covid19 og dens smittefare?

Dét var udfordringen podcasten Her Går Det Godt havde sat sig for at løse. Foruden deres andre aktiviteter, udviklede vi sammen et Augmented Reality (AR) filter, som kunne aktiveres på både Instagram/Facebook.



Facebook har for nyligt lanceret deres Spark AR Studio, som gør det muligt at bygge og publicerer sine egne AR-filtre. Det er et kraftfuldt værktøj, som organisk kan sprede sig som, ja, en virus - i dette tilfælde for at bekæmpe smitten af en anden.

Link til digital mundbind: https://www.instagram.com/ar/2437572493159990/

Se Bureauets andre cases:

100x zoom, 108 megapixel kamera, 8K video, steadycam og en h...

  • Kunde: Samsung / Call Me

Spil hvor, hvornår og på hvad du vil - uden at skifte head...

  • Kunde: Steelseries

Hvordan inspirerer man hele Danmark til at bygge sundere van...

  • Kunde: Fitness World

I forbindelse med lanceringen af filmen 'Terminator: Dark Fa...

  • Kunde: Nordisk Film