Digital transformation for G4S
Mediebureauet Balance ApS
Digital transformation for G4S

OPGAVE:
I 2016 fik verdens største sikkerhedsfirma – G4S – brug for hjælp til at øge antallet af leads til deres salgsafdeling. Indtil 2016 havde de fokuseret på mere traditionel markedsføring, hvor TV-spots samt print medier var i højsædet. G4S indså, at det var på tide at følge med den teknologiske trend, hvorfor vi i samspil besluttede, at tiden var inde til en digital transformation.

LØSNING:
En fokuseret digital strategi fik kickstartet dataindsamlingen til G4S. Vi genererede trafik til hjemmesiden via eksekveringen af kontinuerlige digitale marketing initiativer.

RESULTAT:
På trods af et mindre mediebudget end året forinden, fik vi vækstet G4S med 26 % flere leads sammenlignet med 2015. Dertil øgede vi den samlede effektivisering af cost-per-lead med 40 %. Vi nedbragte ikke alene omkostningerne ved et lead for G4S, vi skaffede også en større tilgang af kvalitetsleads, der var lettere at konvertere til et salg i salgsafdelingen.

Se Bureauets andre cases:

OPGAVE: MyCruise etablerede sig som agent for verdens føre...

  • Kunde: MyCruise

OPGAVE: I 2015 indgik vi et samarbejde med Riemann, hvor m...

  • Kunde: Riemann