MyCruise – Krydstogtrejsers potentiale
Mediebureauet Balance ApS
MyCruise – Krydstogtrejsers potentiale

OPGAVE:
MyCruise etablerede sig som agent for verdens førende krydstogtredderier i 2008. Deres mål var at udbrede salg af krydstogtrejser til Norden. I 2015 indgik vi et samarbejde, hvor vi analyserede markedet for krydstogtrejser, MyCruise samt deres målgruppe. Indsigterne viste et stort uopdyrket potentiale i hele Norden – specielt Danmark – for salg af krydstogtrejser.

LØSNING:
Vi konverterede den printfokuserede medieplan til en næsten udelukkende digital medie strategi, hvor forbrugernes adfærd og præferencer var i fokus.

RESULTAT:
Det digitale markedsføring, adfærd samt præferencemæssige fokus resulterede i, at vi for samme mediebudget opnåede en vækst på 30 %. Siden samarbejdet blev indgået i 2015, har vi formået at bibeholde væksten de efterfølgende år.

Se Bureauets andre cases:

OPGAVE: I 2016 fik verdens største sikkerhedsfirma – G4S...

  • Kunde: G4S Danmark

OPGAVE: I 2015 indgik vi et samarbejde med Riemann, hvor m...

  • Kunde: Riemann