Bærboden
Essencius
Bærboden

CASEFAKTA

I generationer har marmeladeproducenten Den Gamle Fabrik været associeret med dansk sommer og smagen af ægte marmelade. Med årene har flere konkurrenter meldt deres ankomst på markedet, og loyaliteten til Den Gamle Fabrik var dalende. Der var behov for at genskabe et emotionelt bånd mellem brand og forbruger.

For at genskabe det emotionelle bånd og øge loyaliteten, hylde nostalgien og historien og cementere positionen, som danskernes fortrukne marmeladebrand, udviklede vi et koncept, der bragte Den Gamle Fabrik tilbage i danskernes bevidsthed og rundt i sommerlandet.

Vi skabte "Bærboden", som i juni måned 2017 rejste ud i det danske sommerland. Undervejs besøgte vi markeder og byfester samt knudepunkterne for handlen hos Bilka, Føtex og Kvickly. Alle, der kom forbi Bærboden, blev mødt af et hyggeligt univers, som satte scenen for en god sommeroplevelse med Den Gamle Fabrik. Fra boden blev der serveret frugtsaft, friskbagte vafler og boller med marmelade, for at minde folk om en fantastisk smagsoplevelse hos Den Gamle Fabrik.



http://www.konverteringsoptimisme.dk