Bowling centre SEO i fokus
Morning Train
Bowling centre SEO i fokus

CASEFAKTA

Hvad gør man når ens kunder ikke kommer til sin butik på grund af noget som man slet ikke har nogen indflydelse på. I marts 2020 startede ud med et brag da der kom en bestem virus til Danmark. Det resulterede i at folk blev bange da smitte-farren var meget højt og senere måtte man ikke være sammen med for mange og man skulle holde afstand og de virksomheder, som blev mest ramt var restaurationsbranchen og de steder hvor man ofte er samlet mange mennesker.
Det var en udfordring vi måtte tage op med City Bowling & Roskilde Bowling Center.
Det vi gjorde var at få en samtale med kunden om hvad der skulle gøres her fra for at vi ikke smed penge væk nu og ligeså snart problemet er ovre så være klar til at indsamle en masse kunder igen.
Vi fik først lukket ned for ads og det næste var at sætte igang på en lille ekstra indsats på SEO som alligevel skal have lidt tid før det virke. På den måde vil man stå stærkt når krisen er over.



http://www.konverteringsoptimisme.dk