Dansk Erhvervs magasin - en unik læseoplevelse
OTW
Dansk Erhvervs magasin - en unik læseoplevelse

CASEFAKTA

Efter ti år sagde Dansk Erhverv farvel til sin avis og erstattede den med et unikt magasin, hvor både indhold og designkoncept er udviklet helt fra bunden i samarbejde med OTW.

Dansk Erhverv Magasinet blev til efter et udviklingsforløb med workshops og prioritering af indhold og visuelt udtryk. Dansk Erhverv og OTW har i fællesskab arbejdet sig frem til magasinets unikke identitet; forsideudtryk, stofområder, journalistiske genrer samt stil og tone.

- OTWs medieudviklere og designere har været særdeles gode sparringspartnere i hele processen. De har hjulpet os med at strukturere vores ønsker og idéer og ikke mindst udfordret os, når der var brug for det, siger Morten Bjørn Hansen, kommunikationsdirektør i Dansk Erhverv.



http://www.konverteringsoptimisme.dk