DANVA - Nyt visuelt udtryk på tværs af kanaler
OTW
DANVA - Nyt visuelt udtryk på tværs af kanaler

CASEFAKTA

OTW står bag en samlet grafisk linje med en modernisering af DANVAs logo, et redesign af medlemsbladet ”DanskVand” og udvikling af et nyt website samt nye nyhedsbreve.

Udfordringen hos DANVA var at skabe en ensartet designlinje på tværs af trykte og online medier, der kunne understøtte DANVAs værdier, mission og visioner. Medlemmer og folk udefra skal gerne opleve et gennemgående visuelt udtryk, uanset hvor man kommer i kontakt med DANVA.

For at kunne lykkes med det, blev der skabt flere unikke, identitetsskabende elementer. Der blev blandt andet udviklet helt nye grafikker ud fra DANVAs logo og en ny farvepalet.

- Vi har fået en ensartet grafisk linje, så man hurtigt kan genkende os på alle vores medier. OTW har mødt os i øjenhøjde, og de har været rigtig gode til at inddrage os i processen, så vi har fået det, vi efterspurgte - Lars Fischer, afdelingschef, DANVA.



http://www.konverteringsoptimisme.dk