Louis Nielsen
Filmteambuilding.dk
Louis Nielsen

CASEFAKTA

17 internationale ledere fra brilleproducenten Louis Nielsen (SpecSavers) var til strategisk møde i København. De skulle arbejde med organisationens DNA.
Filmteambuilding faciliterede opgaven med temaet “Elevatortaler På Film”
Lederne skulle lave 2 elevatortale film, som fortalte hvem Specsavers er og hvad deres berettigelse er i et blodrødt og top konkurrencepræget marked. Reklamefilmene måtte højst vare 60 sekunder med 10 klip. En meget svær udfordring finde den helt rette historie at fortælle – på kun 3 timer!

Der blev arbejdet i højeste gear og lagt en imponerende gejst og energi for dagen. Deltagerne producerede 2 super kreative elevatortale reklamefilm.
Men ikke nok med det!
Trods kun 17 deltagere arrangerede vi et stort opsat awardshow på bedste Hollywood facon.
Begejstringen var meget stor, da de 2 færdige reklamefilm blev vist og vinderne kom på scenen til awards og lange takketaler.
SpecSavers fik deres film. Der var lagt rettighedsfri musik på filmene, så de kunne postes på sociale medier mv.



http://www.konverteringsoptimisme.dk