Nordea - Et globalt magasinkoncept
OTW
Nordea - Et globalt magasinkoncept

CASEFAKTA

OTW vandt et nordisk udbud om at producere dette originale og yderst ambitiøse globale magasin. Konceptet bag magasinet Share er bygget op om banebrydende ideer med potentiale til at ændre verden. One world. 1000 ideas – som magasinets tagline lyder.

Samlet sendes magasinet ud til 50.000 af Nordeas private banking-kunder i Danmark, Sverige, Norge og Finland.

Share udkommer tre gange om året på fem nordiske sprog. Udover en hovedsektionen indeholder magasinet en Nordea-sektion på 12 sider, som er tilpasset de enkelte markeder. Det produceres i samarbejde med lokale redaktører fra OTW's samarbejdspartnere i Ahead Group – finske Dingle, norske Redink og OTW i Sverige.

Danske OTW styrer slagets gang, redigerer hovedsektionen og den danske Nordea-sektion. Og hele magasinet samt alle sektioner bliver designet hos OTW i Danmark.



http://www.konverteringsoptimisme.dk