Ny bookingplatform strategisk tilpasset flere målgrupper
Combine
Ny bookingplatform strategisk tilpasset flere målgrupper

CASEFAKTA

Ny bookingplatform gør kunderejsen mere overskuelig, informationsniveauet mere målrettet og en booking mere sandsynlig.

SKALLERUP SEASIDE RESORT – NÅR SALG OG SERVICE DIGITALISERES
Den digitale omsætning er steget med mere end 9 % og antallet af onlinereservationer mere end 8 %, efter at Skallerup Seaside Resort i efteråret 2017 lancerede deres nye bookingplatform, som vi står bag. Platformen er strategisk tilpasset flere målgrupper og giver Skallerup Seaside Resort mulighed for at målrette kommunikation og salg.

Fra at have haft et ikke-responsivt site med mere end 250 sider og uden mulighed for dataopsamling ønskede Skallerup Seaside Resort en tidssvarende digital kanal – til gavn for både kunder og medarbejdere.

Vores erfaring fra andre bookingløsninger til turismeområdet gav os et godt grundlag for opgaven, men et omfattende UX-arbejde på den konkrete case ligger som vanligt til grund for vores løsninger. Her kastede vi lys på hele kunderejsen – både før, under og efter et besøg på resortet. Og ved at gøre brug af specialkompetencer fra både en oplevelsesdesigner, en designpsykolog og en interaktionsdesigner fra vores team skabte vi ved hjælp af interviews, workshops, dataopsamlinger og observationer grundlaget for det videre arbejde med sitet.

Vores nye website skulle efterleve krav om et tilstrækkeligt informationsniveau, relevant og nem booking, mobiltilpasset design og efterfølgende medarbejderstyring af sitet. Alt sammen noget, Combine har løst bedre, end vi havde håbet på.
Mette Green Clausen, Salgs- og marketingchef, Skallerup Seaside Resort



http://www.konverteringsoptimisme.dk