
Produceret:
2018
Branche:
Bureau:
Kunde:
Københavns Kommune
Kampagne, der sætter fokus på mænds fertilitet
Kunde: Københavns Kommune
Vi lavede denne kampagne for Københavns Kommune med det formål at sætte fokus på mænds fertilitet og risikoen for nedsat sædkvalitet. Der er mange myter om mænds fertilitet, og mange mænd er ikke klar over, at livsstilsvalg og alder påvirker mænds fertilitet i en grad, der ikke er så forskellig fra kvinder.
Formålet med denne kampagne er at få mænd i aldersgruppen 25-35 til at stoppe op og tænke på, om de vil have børn og hvornår. Vi ønsker, at unge par skal være opmærksomme på, at det kan tage lang tid at blive gravid, og at fertilitetsbehandlinger er en lang proces, der ikke altid ender med en vellykket graviditet.
Det overordnede mål er at få unge mennesker, der ønsker børn, til at prøve i en alder, hvor de er mest frugtbare. Dette sparer de enkelte par for meget sorg og stress, sparer vores samfund for mange udgifter og gør chancen for at få børn, hvis du ikke vil mere sandsynligt.
Kampagnen blev sendt i november 2018 og spændte over film på sociale medier, biografannoncer, udendørsplakater, gratis postkort og mere.
Kunde: Københavns Kommune
*Storyline*: Benny Box
*Art direction & design:* Benny Box
Produktion: Benny Box
Lyddesign: Epic Sound
Main Titles for Netflix series We created the title seque...
Kampagnefilm om hjemløse Kunde: Rådet for Socialt Udsat...
Titelsekvens for Komedie Drama TV-serie Kunde: SAM Produ...