Website + kampagneidentitet
Grafisk Afdeling ApS
Website + kampagneidentitet

Vi har designet Tænketanken Ceveas nye hjemmeside.

Den nye hjemmeside har til formål at formidle relevant analytisk indhold og være platform for tilmelding til kurser og arrangementer. Der er udtænkt en særlig søgefunktion til at finde tidligere udgivet indhold, med mulighed for krydshenvisninger på tværs af forfatter, tema og udgivelsesdato.

Vi har skabt kampagneidentiteten til Ulighedens Topmøde 2020, som Tænketanken Cevea arrangerede i efteråret 2020. Der blev blandt andet udviklet design til konferencehæfte, invitationer, grafik til sociale medier, samt web-annoncering.

Se mere her:
https://grafiskafdeling.dk/projekter/cevea/

Se Bureauets andre cases:

Vi har udarbejdet Dansk Elforbund Ungdoms visuelle identitet...

  • Kunde: DEF Ungdom

Den 11. marts 2020 ramte corona for alvor Danmark. Brancheor...

  • Kunde: Danske A-Kasser

Vi udviklede en visuel identitet til kulturfestivalen ”Rab...

  • Kunde: Rabalder

Animation om Corona-tillæg. Se animationen her: https:...

  • Kunde: 3F

Vi står bag den visuelle identitet til den nyoprettede A-ka...

  • Kunde: FAK - Din Faglige A-Kasse

"Me too" bevægelsen har efterhånden fået vind i sejlene. ...

  • Kunde: FH Ungdom

Vi layouter 4 gange årligt Danmarks Socialdemokratiske Ungd...

  • Kunde: Danmarks Socialdemokratiske Ungdom

Lad os fyre op under dit budskab med en animation, så du ka...

  • Kunde: Grafisk Afdeling

Stemningsfilm fra festivalen "Ild i Gilden", som hylder dem ...

  • Kunde: Ild i Gilden Festival

Vi fungerer som Socialpædagogernes daglige grafiske afdelin...

  • Kunde: Socialpædagogernes Landsforbund

Vi hjælper AKF Koncernen med at markedsføre deres boligpro...

  • Kunde: Fællesskabet

Vi har udarbejdet visuel identitet og salgsmaterialer til op...

  • Kunde: We Store

Vi arbejder løbende for Økonomer uden grænser, som udgive...

  • Kunde: Økonomer Uden Grænser