Kampagneidentitet + film/fotos
Grafisk Afdeling ApS
Kampagneidentitet + film/fotos

Den 11. marts 2020 ramte corona for alvor Danmark. Brancheorganisationen Danske A-kasser ønskede i den forbindelse at takke alle, der er medlem af en A-kasse for, at de holder hånden under Danmark og alle de der mistede deres arbejde.

Kampagnefilmen er bygget om hverdagssituationer, hvor det for de fleste er naturligt at sige tak, som for eksempel "tak for hjælpen".

Kampagnen husker os på vigtigheden af et tak, og minder os samtidig om den tryghed som A-kassen giver os i hverdagen. Selvom vi sjældent tænker på den.

Vi har også produceret tryksager og indhold til sociale medier.

Se kampagnefilmen her:
https://vimeo.com/454743206

Se Bureauets andre cases:

Vi har udarbejdet Dansk Elforbund Ungdoms visuelle identitet...

  • Kunde: DEF Ungdom

Vi udviklede en visuel identitet til kulturfestivalen ”Rab...

  • Kunde: Rabalder

Animation om Corona-tillæg. Se animationen her: https:...

  • Kunde: 3F

Vi står bag den visuelle identitet til den nyoprettede A-ka...

  • Kunde: FAK - Din Faglige A-Kasse

"Me too" bevægelsen har efterhånden fået vind i sejlene. ...

  • Kunde: FH Ungdom

Vi layouter 4 gange årligt Danmarks Socialdemokratiske Ungd...

  • Kunde: Danmarks Socialdemokratiske Ungdom

Lad os fyre op under dit budskab med en animation, så du ka...

  • Kunde: Grafisk Afdeling

Vi har designet Tænketanken Ceveas nye hjemmeside. Den ...

  • Kunde: Tænketanken Cevea

Stemningsfilm fra festivalen "Ild i Gilden", som hylder dem ...

  • Kunde: Ild i Gilden Festival

Vi fungerer som Socialpædagogernes daglige grafiske afdelin...

  • Kunde: Socialpædagogernes Landsforbund

Vi hjælper AKF Koncernen med at markedsføre deres boligpro...

  • Kunde: Fællesskabet

Vi har udarbejdet visuel identitet og salgsmaterialer til op...

  • Kunde: We Store

Vi arbejder løbende for Økonomer uden grænser, som udgive...

  • Kunde: Økonomer Uden Grænser